Malaysia

SISTEM ADUAN
DAN
MAKLUM BALAS PELANGGAN

Poli

TUJUAN

Sistem ini dibangunkan bagi menangani aduan dengan cekap serta menambahbaik perkhidmatan dan meningkatkan kepuasan pelanggan di PJK

OBJEKTIF

1. Menyelesaikan aduan dengan cekap, adil dan berkesan
2. Meningkatkan kadar penyelesaian aduan yang diterima daripada orang awam

Scan QRCODE UNTUK TERUS MEMBUAT ADUAN MELALUI TELEFON PINTAR

qrcode

ISTILAH DAN DEFINISI

PoliADUAN

Ketidakpuasan hati terhadap perkhidmatan yang diberikan.

CADANGAN

Maklumbalas untuk penambaikan kepada organisasi PJK.

TEMPOH MENDAPAT RESPON

Segala aduan diselesaikan dalam tempoh Lima Belas Hari (15) bekerja dari tarikh terima aduan.

Poli

CARA MEMBUAT ADUAN

SALURAN ADUAN BAGI KAKITANGAN PJK

Bagi aduan yang berkaitan dengan kerosakkan peralatan atau perkhidmatan internet.

ADUAN KEROSAKKAN(STAF SAHAJA)

ADUAN / CADANGAN

Sila klik pada butang dibawah untuk membuat aduan atau memberi cadangan.

ADUAN UMUM

😡 😤 😐 😊 😀

UTAMA ADMIN